Saya Takut Kucing ! !


Hahaha. sapa takot kucing kat sini, angkat ketiak! hiks. apa daaa.. kucing yg jinak tu pon aku leh takott. huuu.. aku mmg x suka kucing. bukan lah takut actually. cuma xbrapa suka jer.. reasonnya...??

Kenapa erk ? aku pun xpasti, tp mmg sejak kecik aku kureng sikit ngan kucing ni. maybe sebab x suka bila bulu2 dia melekat kat baju kita. rasa macam x sihat je dengan bulu2 tu sume. aku tgk orang lain selambe je belai2 kucing, peluk2, dukung2 kucing tuh. haizz.. aku x bole ler. cuba korang yang suka kucing ni, share sikit perasaan korang bila membelai kucing. hihi.. satu lagi, aku x suka bila kucing neh datang kat kita, then nak gesel2 kat kaki kita. eeeee, x suka! macam geli jerr..And, yg ni paling aku xsuka, kalau kucing tu jenis yang me'nikus'. korang tau x menikus nih camne? bahasa ganung neh... hehe. hrm, menikus nih maksudnya, bila kucing ni nampak kita pegang barang apa saja, mesti dia nak kejar, nak ikut. macam seolah-olah bila kucing nampak tikus.. haaa, camtu lahh. paham kan ? hehe..aku takut kena gigit n kena cakar jer. x nak, x nak! takott! sakitt!!Hrm.. gitu lah kisahnya n reason aku x suka kucing! huu, sory ye, pada sapa2 yang catlover tuh, kalau ade terasa apa2 yang aku tulis lam entry kali nih. hikhik. sory2..:)Kucing memang aku x nafikan sedikit sebanyak chumell la jugak, tapi, aku tetap x suka. heee..

No comments:

Post a Comment